به همت گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی یزد و شرکت پویان سیستم سمینار یک روزه آشنایی با فرصت های شغلی و تکنولوژی های برتر دنیا در زمینه ITدهم اردیبهشت 91 از ساعت 16 الی 20 در ساختمان تحصیلات تکمیلی دکتر علی سلطانی واحد یزد برگزار میشود.

 یزدفردا :سهندس ابوالفضل گندمی مدیر گروه کامپیوتر واحد یزد با اعلام این خبر گفت : این سمینار علمی با سخنرانی مهندس میثم خوشبخت و مهندس امیر اویسی تحلیلگر ، برنامه نویس در زمینه IT و کامپیوتر و با هدف آشنایی با برخی از مدارک معتبر بین المللی در زمینه IT ،آموزش صحیح و ارائه اطلاعات کلی ، افزایش سطح دانش و معلومات دانشجویان و فراگیری در این زمینه برگزار می شود.

این عضو هیأت علمی دانشگاه افزود : همچنین این سمینار در باب مباحث و موضوعاتی از قبیل بازار کار ، فرصت های شغلی و راهکارهای رسیدن به آن ، شرایط محیط کار ایده آل و نیازهای کارفرما برای استخدام و بررسی تکنولوژی های نوین در زمینه های برنامه نویسی و طراحی بانک اطلاعاتی ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد : دانشجویان و علاقه مندان جهت شرکت در این سمینار می توانند به دفتر گروه کامپیوتر واقع در ساختمان تحصیلات تکمیلی دکتر علی سلطانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد یا به پارک علم و فناوری اقبال (شرکت پویان سیستم) مراجعه و ثبت نام کنند.

مهندس گندمی در پایان خاطر نشان کرد : به شرکت کنندگان در این سمینار صدور گواهینامه توسط پارک علم و فناوری یزد اعطا خواهدشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا